world's info

world's info
ΚΙΝΗΣΙΣ

4 Οκτ 2012

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΠΕΝΤΙΚΟΣΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ




Η Νίτσα μου έμαθε την ελεύθερη, φιλική ερωτική σχέση.  Ήταν προφανές βέβαια ότι κάπου ήταν μπλεγμένη ή τουλάχιστον ο δικός της δεσμός δεν την γέμιζε για κάποιους λόγους που δεν συζητούσε. Σ’ αυτήν την ελεύθερη σχέση, το μόνο που έπρεπε να προσέχω ήταν να μην ρωτάω πολλά, να μην ζηλεύω πολύ, και να μην ερωτευτώ βέβαια.  Όλα τα παραπάνω στην παρούσα φάση μου φαίνονταν εύκολα και πήγαιναν γάντι με τις δικές μου επιλογές και τον άστατο χαρακτήρα μου.  Στην δουλειά εντελώς αντίθετα, ήμουνα συνεπής και αποδοτικός, μερικές φορές δούλευα με δύο αφεντικά ταυτόχρονα, αλλού το πρωί αλλού την νύχτα…το κομπόδεμα μεγάλωνε.
Το όνειρο για την μηχανή έγινε πια στόχος ορατός, και λίγους μήνες αργότερα έγινε πραγματικότητα!  Μια Βέσπα σε καλή κατάσταση, σε χρώμα λευκό, με μαύρη μονοκόμματη σέλα, έδωσα προκαταβολή, υπέγραψα και γραμμάτια για το υπόλοιπο του ποσού που συμφώνησα, και να την δικιά μου, δεν το πίστευα!
Στρατός (σχολή) υπηρεσίες, δουλειά σκληρή  (οικοδομή) στις άδειες, και γκόμενες, καλοκαίρι, ζέστη, κ’ εγώ καλπάζω σαν νεαρό άλογο στο λιβάδι!
Περνώντας μ’ ένα σάλτο τα εμπόδια γεμάτος δύναμη και ενέργεια ατέλειωτη.  Το βεσπάκι μου, μόνιμα καθαρό, με γυαλισμένα νίκελ, και καλοσυντηριμένο ζωντανό μοτέρ, με πήγαινε γρήγορα στην Βάση τις δουλειές και τα ραντεβού μου τις νύχτες, σε παραλίες κοντινές και όχι μόνο.
Οι γκόμενες πέντε ή έξη σε διάφορες συνοικίες, κάθε μέρα άλλη κάθε φορά διαφορετική, έκλεισε η πληγή, την είχα ξεχάσει οριστικά, δεν την ξανάδα ποτέ, δεν την έψαχνα ποια, η εκδίκηση στην… προδοσία!  Ένα ευτυχισμένο καλοκαίρι, με ατέλειωτες νύχτες κ’ ημέρες ας είναι καλά η Νίτσα.  Αυτή ανέβασε τον πήχη ψηλά, και μου έδωσε να καταλάβω, τους κανόνες στο παιχνίδι το ερωτικό.  Αδιάφορος, ειρωνικός, άνετος και σίγουρος στις σχέσεις μου, πότε παρών και πότε εξαφανισμένος... εντελώς, με άλλοθι το στρατό χωρίς δεσμεύσεις, και υποσχέσεις σε καμιά φιλενάδα πέρασε το καλοκαίρι.  Ήρθε ο Σεπτέμβρης μελαγχολικός, βροχερός, μίκρυναν οι μέρες, αποφοιτήσαμε απ’ την σχολή, πήραμε φύλλα πορείας για αεροδρόμια και βάσεις σ’ όλη την χώρα.  Ο δικός μου προορισμός ευτυχώς κοντά : 114 ΠΜ (Τανάγρα).

Συνέχεια

Δεν υπάρχουν σχόλια: